Hvor er Coop på vej hen?

Den helt store strategiske udfordring for Coop bliver at balancere behovet for investeringer med et krav om en mærkbar fremgang i indtjening hurtigst muligt

Foto: Henrik Denman

“På Vej” hedder Coops overordnede 10-årige strategiretning for 2014-2024, som adm. direktør Peter Høgsted nu har stået i spidsen for i fire år.

I indeværende strategiperiode 2015-17 har Coops koncerndirektion været travlt optaget af tre overordnede agendaer. For det første Coops...

DEL
Forrige artikelKoncerndirektør: Coop skal vinde “maveandele”
Næste artikelHackere truer også netbutikker
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.