Coop-offensiv presser mærkevarer

Kunderne køber dyrere unikke Coop-varer, men udvider ikke forbruget

Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Mens mærkevareindustrien står i stampe med at præsentere produktnyheder for de danske forbrugere, lancerer Coop nye produkter med ekspresfart. Så samtidig med, at Coop har succes med at få danskerne til at bruge flere penge på bedre mad, så bliver de mærkevarer, der ikke er topsælgere,...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDanske kunder giver Lidl overskud
Næste artikelKiwi åbner i indre København
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.