Coop øger fokus på pris med flere tilbud

Tre af Coops kæder sender i år flere tilbud ud end sidste år, mens både topchef og bestyrelsesformand snakker om ”bedre mad”

Coop-tilbudsaviser

”Fredagshuggere”, ”Kvickpriser”, ”Helt vilde priser”, ”Månedens Kup” eller bare mellem 20 og 30 pct. rabat på en hel varekategori.

Sådan lyder det i Coops tilbudsaviser og i den lokale markedsføring – og tre af koncernens kæder har i år flere tilbud i de landsdækkende...

DEL
Forrige artikelPernod Ricard får ny dansk chef
Næste artikelDe nye tider
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.