Coop nøjes med 30 pct. vækst i nem mad

Før premieren: Sådan så Coops C-køler ud i efteråret 2015 på en varemesse for butiksfolk. Den kan være ændret lidt siden. Arkivfoto: John Ehbrecht

Allerede før etableringen af 400 særlige C Måltidsmarkeder sælger Coop-butikkerne tilvirkede madvarer for 1,5 mia. kr.

Coops ambition om at sælge for to mia. kr. måltidsløsninger og lignende i år er ikke helt så vild en melding, som man umiddelbart kunne tro.

Den kom lige efter nytår i...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelCoop: Undersøgelse styrker optimismen
Næste artikelAlkoholkampagne for unge virker
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.