Coop melder om tryk på julekup-kampagne

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

Coop Danmarks store jule-satsning på at trække kunder i butikkerne med skarpe endags-tilbud i medlems-app’en har givet pote.

Det daglige såkaldte “julekup”, der tikker ind i hundredetusinder af Coop-medlemmers smartphones hver dag i december frem til og med den 23., har sat ny fart på brugen...

DEL
Forrige artikelFødevareBanken officielt åbnet i Kolding
Næste artikelKun discountkæder nåede vækst i oktober
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.