Coop-medlemmer har 70 pct. større kurv end ikke-medlemmer

Hver gang et ikke-medlem køber for 100 kr., køber et Coop-medlem for 169 kr. Derfor har Coop stor fokus på rekrutteringen af nye medlemmer

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

Mens det går mindre godt med at indfri ambitionen om at forbedre resultat med 100 mio. kr. om året, går det bedre for Coop med at rekruttere nye medlemmer. Siden 2014 har Coop således konstant hævet antallet af nye medlemmer med 90.000- 100.000 om året. Kort før indgangen til 2017 rundede...

DEL
Forrige artikelAldi tæller ned til 40 års jubilæum
Næste artikelLidl hilser Føtex velkommen i klubben
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.