Coop kan fejre gladere kunder

Ikke mindst Fakta oplever fremgang i kundernes vurdering.

Der er fremgang i 220.000 kunders vurderinger af butikkerne i de fem Coop-kæder plus onlinebutikken Coop.dk.

Den nyeste undersøgelse fra april viser, at Coop-kæderne i gennemsnit scorer 39 ud af 100 point, når kunderne giver dem karakterer – mod 38 i oktober sidste år og 36 for et år...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDanskerne drak 30.000 kopper Fairtrade-kaffe
Næste artikelEataly åbner i København
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.