Coop har sin egen rottefænger

En firedobling af udgifter til bekæmpelse af skadedyr har fået Coop til at ansætte sin egen skadedyrsbekæmper

Foto: Coop

Et rotteangreb eller et besøg af en mus i en dagligvarebutik kan koste flere hundredetusinde kroner i kasserede varer, bekæmpelse af skadedyret, rengøring og manglende omsætning i de dage, butikken er nødt til at holde lukket.

En stigning i mængden af observerede skadedyr i nærheden af...

DEL
Forrige artikelIndkøbskurve samler bakterier
Næste artikelHold rent på lageret og bag butikken
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.