Coop giver convenience-salget et ekstra spark

Coops satsning på salg af conveniencemad går  bedre end forventet i storbyerne, men i vandkanten er det fortsat svært

Kilde: Coop

 

Coops salg af de nylancerede færdigretter går ikke helt så godt som ønsket. Nu sætter koncernen gang i kampagner for at få specielt forbrugerne uden for storbyerne til at købe mere.

Kampagnerne skal få danskerne til at opleve færdigretterne på lige fod med mad fra take-away fra...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNy økologisk håndværksbager er klar
Næste artikelSial Paris viser de nyeste trends
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.