Coop drosler ned på tilbuddene

I det seneste kvartal har koncernens kæder sendt markant færre tilbudssider ud til sine kunder

Foto: Ulrik Samsøe Figen

Coop har skruet ned for blusset i tilbudsaviserne, når man sammenligner med sidste år. Koncernen har således i årets første 39 uger sendt 10 pct. færre tilbudssider ud til kunderne, viser tal, som Tilbudsdata har trukket til Dansk Handelsblad.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFrikommune til små fødevareproducenter
Næste artikelButikker skal stoppe salg af tobak til unge
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.