Coop drosler ned på tilbuddene

I det seneste kvartal har koncernens kæder sendt markant færre tilbudssider ud til sine kunder

Foto: Ulrik Samsøe Figen

Coop har skruet ned for blusset i tilbudsaviserne, når man sammenligner med sidste år. Koncernen har således i årets første 39 uger sendt 10 pct. færre tilbudssider ud til kunderne, viser tal, som Tilbudsdata har trukket til Dansk Handelsblad.

Faldet skyldes ikke mindst et markant dyk det...

DEL
Forrige artikelFrikommune til små fødevareproducenter
Næste artikelButikker skal stoppe salg af tobak til unge
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.