Coop.dk intensiverer kampen om børnefamilierne

Coop.dk Mad sender i samarbejde med iværksættervirksomheden Mambeno madplaner ud som abonnement til børnefamilier.

Et nyt samarbejde mellem Coop og Mambeno gør det lettere for børnefamilierne at slippe for turen med ungerne i den fysiske butik.

Coop.dk Mad har indgået et samarbejde med iværksættervirksomheden Mambeno. Samarbejdet skal få flere børnefamilier til at købe deres mad via Coop.dk Mad.

I 2015 lancerede Mambeno.dk landets første abonnementsbaserede madplan til børnefamilier. Nu kan kunder, der har et abonnement på Mambeno.dk, let bestille den mad, der indgår i madplanen, via abonnementet.

- Du får en madplan direkte ind i mailboksen, og med et par enkelte klik har du bestilt alle de nødvendige råvarer til hele næste uges måltider - og det, du mangler til den øvrige husholdning, siger Marlene Landsfeldt, stifter af mambeno.dk i en pressemeddelelse fra Coop.

Morten Viktor, kommerciel direktør for Coop.dk Mad, siger:

- Vi ser en stigende efterspørgsel efter løsninger, der giver børnefamilier nem, sund og varieret mad i hverdagen. Derfor er samarbejdet med Mambeno oplagt, da vi på den måde giver danskerne inspirerende og sunde opskrifter kombineret med de gode råvarer fra Coop – og det hele leveret lige til døren.

Senere på året udgiver Mambeno en madplansapp, hvorfra det også vil være muligt at bestille ingredienserne til madplanerne til levering med Coop.dk Mad.

DEL
Forrige artikelTest afslører visne blade i oregano
Næste artikelDe er nye på ledelsesgangen
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.