Coop angriber succesrig reklameordning

Bestyrelsesformand og tidligere adm. direktør Mads Dahl Andersen kan glæde sig over et særdeles solidt resultat for North Media-koncernen i 2019. Arkivfoto: John Ehbrecht

De største dynger af ulæste tilbudsaviser kan kun være blevet mindre i det seneste par år, hvor antallet af reklame-modtagere blandt de danske husstande er styrtdykket.

I dag bliver der via reklameuddeleren FK Distributions NejTak+-ordning sat adresser på en halv mio. reklame-pakker, der er...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelKFI vil sælge sine grønlandske detailaktier
Næste artikelCSR-pris til Coop-uddannelse
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.