Colgate vinder Årets Lancering 2016

Tandbørste med whitening pen kåres som årets mest succesfulde lancering på dagligvaremarkedet.

Colgate-Palmolive blev kåret som Årets Lancering ved DLF's årstræf torsdag aften. Foto: Henrik Denman

Colgate-Palmolive vinder Årets Lancering 2016 for en ny tandbørste med whitening pen, som blev årets mest succesfulde lancering i dagligvaremarkedet.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFK Distribution står på spring til at overtage PostNord-kunder
Næste artikelCarsten Wandorf er ny formand for DLF
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.