Coca-Cola styrker viden om digitalt salg

Mærkevareproducenten øger sit fokus på den digitale butikshylde.

Den nye udfordring for Coca-Cola er, at salget i stigende omfang flytter over på digitale universer til websites og netsupermarkeder. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola er en af verdens bedst kendte mærkevarer, og selskabet har mere end 100 års erfaring i at promovere og sælge sine produkter.

Men den viden er hentet i det fysiske butiksmiljø, hvor kunderne står ved flaskerne og dåserne og kan vende og dreje dem. Den nye udfordring for Coca-Cola...

DEL
Forrige artikelSvensk øko-kæde vil til København
Næste artikelGrønne hjerter på pølser og bacon
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.