Coca-Cola er det stærkeste mærke i dagligvarehandlen

Ny analyse fra AIM Create viser, at kædemærker som Løgismose, Änglamark og OGØ er lige så kendte som mærkevarerne

Coca-Cola er igen det stærkeste mærke i dansk dagligvarehandel med Løgismose og Arla som nummer to og tre. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola er det stærkeste brand i dansk dagligvarehandel. På andenpladsen blandt de stærkeste mærker i dagligvarehandlen er Løgismose med Arla på tredjepladsen.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelProduktion af buræg er halveret på fire år
Næste artikelArla gør sig klar til voksende e-handel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.