Coca-Cola er det stærkeste mærke i dagligvarehandlen

Ny analyse fra AIM Create viser, at kædemærker som Løgismose, Änglamark og OGØ er lige så kendte som mærkevarerne

Coca-Cola er igen det stærkeste mærke i dansk dagligvarehandel med Løgismose og Arla som nummer to og tre. Foto: Coca-Cola

Coca-Cola er det stærkeste brand i dansk dagligvarehandel. På andenpladsen blandt de stærkeste mærker i dagligvarehandlen er Løgismose med Arla på tredjepladsen.

Det viser en undersøgelse, som er foretaget af analysefirmaet AIM Create, der hvert år tager temperaturen på de stærIfølge...

DEL
Forrige artikelProduktion af buræg er halveret på fire år
Næste artikelArla gør sig klar til voksende e-handel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.