CO-RO på opkøb i Kina

Den danske drikkevarevirksomhed køber den kinesiske juiceleverandør JKD. CO-RO venter at øge omsætningen i Kina med over 30 pct.

Foto: CO-RO

Den globale Frederikssund-koncern CO-RO, der blandt andet står bag Sun Lolly og Sunquick-mærkerne, skruer nu markant op for investeringerne i udlandet.

Det sker med opkøbet af den kinesiske virksomhed JKD, der inden for catering har eneretten til det førende juicemærke i Kina,...

DEL
Forrige artikelButiksåbning skabte varemangel
Næste artikelCoop udruller bestil og hent til hele landet
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.