Butikker satser på kundeservice i top

Detailhandel med fysiske butikker går nu målrettet efter at vinde på service og kundeoplevelser.

De fysiske butikker skal vinde ved at satse på medarbejdere, der er synlige og imødekommende, og som har et højt produktkendskab. Arkivfoto: Jesper Westley

Detailhandel bliver mere digital, og nye begreber som big data har detailhandlernes bevågenhed som aldrig før. Hvad skal de fysiske butikker gøre, for at vinde kampen om forbrugernes gunst? De skal satse benhårdt på kundeoplevelser – og det kræver medarbejdere, der er helt i topform.

Det...

DEL
Forrige artikelPer Thau tabte magtkampen i Dagrofa
Næste artikelNyd maden og køb bestikket
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.