Butikker kan få ny viden om kunderne på mobilen

Med Nets' nye app MyPayments kan forretninger med få tryk på mobilen få mere viden om deres kunder og forretning

En ny app fra Nets kan give forretningen større mulighed for at følge med i omsætningen og driften. Foto: Nets

Nets giver nu butikkerne helt nye muligheder for at få mere viden om deres kunder.

Butikkerne kan få de nye muligheder ved at bruge en ny app fra Nets. MyPayments. Med appen kan forret med få tryk på mobilen få mere viden om deres kunder og forretning.

Med MyPayments får forretningerne en komplet og simpel oversigt over alle kortbetalinger.

Det kan være indblik i kortomsætning, antal kunder og gennemsnitskøb. Man kan få overblik over, hvor loyale kunderne er ved at sammenligne gengangere med førstegangs besøgende.

Forretningerne kan også hente information om, hvornår der er mest travlt, og det kan gøre det nemmere at planlægge vagtplaner.

Desuden kan man se, hvilke lande de turister, der handler i forretningen, kommer fra.

– Med denne app bliver det nemmere for vores kunder at optimere deres forretning ved, at vi gør dem klogere på deres kunders færden, og hvor de kommer fra, siger ansvarlig i Nets for MyPayments, Anne Marie Kindberg, i en pressemeddelelse.

MyPayments er en gratis app for de kunder, der har en betalingskortaftale om internationale kort med Nets.

DEL
Forrige artikelKapløbet om at skjule smøger kan kun tabes
Næste artikelDagrofa satser på en bred tobakslovgivning
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.