Bryggeriet Vestfyen mærker hård konkurrence fra mærkevarer

Bryggeriet Vestfyen øgede alligevel omsætningen i 2016/17 med tre pct.

Omsætninge i Bryggeriet Vestfyen har i de seneste år været faldende, men steg med tre pct. i det seneste regnskabsår.

En kedelig sommer og hård konkurrence fra mærkevarer på øl og vand har sat sine klare spor i årsregnskabet hos Bryggeriet Vestfyen.

Bryggeriet producerer i stor stil private label-produkter til kæderne. Selv om priskonkurrencen fra mærkevarer på øl og vand i Danmark bliver stadig...

DEL
Forrige artikelTiltrængt opgør med afgifter gavner dagligvarehandlen
Næste artikelToms skruer op for investeringer
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.