Brugserne er blevet lidt mere lokale

Samarbejde om markedsføring breder sig i brugsforeningerne. Mere lokale sortimenter er i støbeskeen

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Mens der er en stor grad af centralisering i Coops nye organisation for brugskæderne, skal det helst gå den modsatte vej for kundernes oplevelser af deres lokale butik. Den skal være bedre end i dag til at ramme netop sine egne kunders behov. Og de første spæde skridt i den retning er taget.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelKvickly lærer af SuperBrugsen
Næste artikelCoops over-kædedirektør vil fremtidssikre brugserne
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.