Børnefamilier sætter  pris på convenience

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Ny undersøgelse viser, at danskerne tager convenience-konceptet til sig. Ikke mindst børnefamilierne.

 

Organisationen Madkulturen gennemfører årligt undersøgelsen Madindeks, der beskriver danskernes madvaner. Og ifølge Madindeks 2015 mener danskerne selv, at de spiser hjemmelavet mad. I...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSådan trynede  Tesco sine leverandører
Næste artikelDe mindste købmænd  har stoppet tilbagegang
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.