Børnefamilier køber økologi online

Knap hver tredje af børnefamiliernes øko-kroner går til onlinehandel og specialbutikker

Grafik: Ulrik Samsøe Figen

Når børnefamilierne køber økologiske fødevarer, sker det som oftest i et onlinesupermarked.

Netto, SuperBrugsen og Rema 1000 tiltrækker dog også mange børnefamilier, der vil have økologi i indkøbskurven.

Det viser en opgørelse som Økologisk Landsforening har lavet over, hvor...

DEL
Forrige artikelNy kommunikationschef til Lidl
Næste artikelØkologisk babymad stiger mest
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.