Bilkas ledelse er godt tilfreds med onlinesalg

1500 kunder har siden midt i november bestilt mad på Bilka-To-Go.

Mark Nielsen, kædedirektør i Bilka, er godt tilfreds med debuten på Bilka-To-Go. Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Konkurrencen om netkunderne er stigende – også når det kommer til dagligvarer. Midt i november meldte Bilka sig så småt ind i kampen og inviterede kunder i området omkring Bilka i Tilst og kædens varehus i Hundige til at bestille dagligvarer på nettet.

– Vores første erfaringer er...

DEL
Forrige artikelNy aktør vil formidle salg af centre
Næste artikelPer Bank rammer over 30.000 læsere på Linkedin
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.