Bilka skærper priskrigen

Hypermarkedskæden sætter prisen på 2700 dagligvarer ned

Bilka vil gerne overbevise sine kunder om, at kæden er billigst. Foto: Helle-Karin Helstrand

Hyperhit og discountmatch. Den seneste tid har Dansk Supermarkeds hypermarkedskæde, der i flere år havde sloganet ”Bilka vil være billigst”, gjort en indsats for at gøre sig bemærket på prisen, og nu sætter kæden prisen ned på yderligere 2700 varer.

– Der er tale om en...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelShitstorm kræver saglighed
Næste artikel7-Eleven leverer sit hidtil bedste resultat
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.