Bilka øger salg med nyt koncept

Varehusene består af universer, som planlægges i samarbejde med leverandører

Bilka er i dag indrettet med universer, f.eks. dyremad, som planlægges i samarbejde med leverandører. Foto: Bilka

Bilka er godt i gang med at omdanne varehusene til det nye koncept, som bærer navnet Bilka Future Store.

Varehuskæden kan allerede nu konstatere, at ombygningen af varehusene virker.

– Vi har et bedre salg i vores future-butikker, sagde Morten Villum, der er head of retail i Bilka, på...

DEL
Forrige artikelHøjteknologisk velsmag
Næste artikelSandhedens time er stadig i butikken
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.