Bilka går i krig mod discountbutikker

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

Dansk Supermarkeds varehuskæde lancerer nyt priskoncept.

Dansk Supermarkeds Bilka er presset, skriver Fødevarewatch, og varehuskæden går  nu i kødet på discountsektoren med en prisnedsættelse på 1000 af de mest solgte varer.

– Bare de seneste tre år er der kommet 150 nye...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelFagligheden hyldes på Foodexpo
Næste artikelNYT OM NAVNE
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.