Bilka fyrer sin marketingdirektør

Afløseren for skaberen af "Far til Fjorten", Alice Monberg, er endnu ikke fundet.

Der skal findes en ny marketingdirektør i Bilka, da Alice Moberg er fratrådt stillingen, oplyser Salling Group ifølge markedsføring.dk i en intern orientering.

Alice Monberg bekræfter over for mediet, at der er tale om en fyring.

– Det er helt udramatisk. Jeg har nået de ting i Bilka, som jeg gerne ville, siger hun til markedsføring.dk.

Alice Monberg kom til Salling Group i 2015 efter mange års marketingarbejde for bl.a. Legoland, Guldbageren, Energi Danmark og XL Byg.

– Alice har gjort fantastisk meget for Bilka, og det fortjener hun kæmpe ros for, siger kædedirektør Mark Nielsen.

Hun har været med til at skabe Du Ka’, Bilka Live, Hyper Hits, DiscountMatch og Far til Fjorten.

Salling Group skal nu finde en ny marketingdirektør.

Originalartikel