Behov for nytænkning i handlen

Konference sætter fokus på at flytte branchen fra billigt til mangfoldigt

Danskernes forbrugertillid er stigende. Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Dansk dagligvarehandel har behov for nytænkning. Spørgsmålet er så, hvordan man får dagligvarehandlen til at forny sig.

Det spørgsmål sætter brancheforeningen Dagligvareleverandørerne på dagsordenen på en konference i København den 7. juni. Konferencen åbnes af det...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNy konditorskole klar til næste år
Næste artikelFødevarekæder kæmper fortsat hårdt
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.