Arla udfordrer mælkekategorien

En nye produktserie MLK er mælk med smag, som har været i handlen i årevis i udlandet.

MLK er en mælkedrik, der er tænkt til de nysgerrige forbrugere, som har lyst til at prøve noget nyt, og til dem, som måske ikke bryder sig om smagen af mælk. Foto: Arla

Mejeriselskabet Arla Foods lancerer en ny produktserie, der skal nytænke hele mælkekategorien.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFødevareeksport nåede nye højder
Næste artikelDanmark er fortsat verdensmestre i øko-forbrug
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.