Arla: Mælken er blevet skurk i sundhedsdebatten

Arla har indledt en provokerende reklamekampagne, der skal indlede en bred og faktabaseret debat om sundhed og redde et faldende mælkesalg

Jesper Skovlund, Arla Foto: Arla

Kampagnen blev skudt i gang den 1. april, og mange troede først, den var en aprilsnar. Men den fortsatte – og fortsætter.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelTrendforsker: Arla kaster med æbleskrog
Næste artikelDyrevelfærd sælger i Coop
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.