Analytikere: Forandrings-racet speeder yderligere op

Ny teknologi og markante skift i forbrugeradfærd er kun lige begyndt at påvirke detailhandelen. Amazon har appetit på mere dagligvarehandel, spår analytiker.

Adm. direktør Oliver Wright fra Accenture er programleder for World Economic Forums tænketank for detailhandel med forbrugsvarer. Foto: Jesper Veber Knudsen

- Vær forberedt på mere disruption.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelKina-pakker får afgifts-smæk i Sverige
Næste artikelBrændstofforhandlernes indkøbsforening fordobler resultatet
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.