Aldi sætter flere danske og økologiske varer på hylderne

 I en ny kampagne slår Aldi på, at flere danske og økologiske produkter er i kædens butikker

Aldi vinder pristjek i Politiken. Arkivfoto

“Baggrunden er først og fremmest, at vi ikke har været dygtige nok til at fortælle, hvad der optager os”.

Sådan siger en ærlig Thomas Hedegaard Bang, der er vicedirektør i Aldis indkøbsafdeling, om årsagen til kædens massive annoncekampagne ”Mit nye Aldi”.

Over de seneste uger har...

DEL
Forrige artikelMinister-nej til nye hypermarkeder
Næste artikelKommuner skal klare tvister om centre
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.