Aldi på vej til topplacering i Europa

Tysk fagblad spår, at Aldi inden for få år bliver den anden største dagligvaregigant i Europa

Aldi kender formlen til at fortsætte væksten og styrer nu mod at blive den næststørste dagligvarekæde i Europa. Foto: Aldi

Mens de danske discountkæder synes at have nået et mætningspunkt, virker de tyske discountkæder ustoppelige internationalt, og de går målrettet efter at være de største dagligvarekæder i Europa.

En ny analyse fra det ansete tyske fagblad Lebensmittel Zeitung forudser, at tyske Aldi vil...

DEL
Forrige artikelKøbmandsgrossister bytter plads i toppen
Næste artikelAldi lægger op til varm modtagelse af Lidl i USA
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.