Aarstiderne vil levere til weekenderne

Aarstiderne har siden 2013 mere end fordoblet sin nettoomsætning

Weekendkassen findes også i en vegetarversion. Foto: Aarstiderne

Aarstiderne udvider nu sine tilbud med Weekendkasser, der skal leveres i og op til weekenden.

Weekend-maden skal sikre Aarstiderne fortsat vækst. Virksomheden har haft en vækst i nettoomsætningen siden 2012 på 144 pct.

– Aarstiderne er blevet rigtig gode til at hjælpe folk i hverdagen fra søndag til midt i ugen. Men mange danskere vil også gerne have noget inspiration til weekenden, og her har man jo ofte lidt mere tid. Så derfor er vores nye initiativ med økologiske måltidskasser til weekenden en naturlig udvikling for os, siger Philip Thestrup, CMO i Aarstiderne.

Målet er på den korte bane, at mindst 10 pct. af nuværende kunder kommer til at købe måltidskasser i weekenden. Hertil kommer de nye kunder.