Vækst hos Amazons danske udfordrer

På godt et halvt år er Wupti.com sammen med forhandlere gået fra at tilbyde 60.000 varer til over 400.000 varer

Foto: Jesper Rais/Dansk Supermarked

Den internationale grænsehandel på nettet forstærkes konstant, og danskernes køb af udvalgsvarer i udenlandske onlinebutikker kender kun én vej – opad.

Dansk Supermarked Group har med sin markedsplads på Wupti.com lanceret et dansk modsvar til de store e-handelsgiganter som Amazon,...

DEL
Forrige artikelFærre bliver sigtet for butikstyveri
Næste artikelCoops hemmelige agenter tjekker tobakssalg
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.