Fremtidens Netto har fokus på fødevarer

Nettos nye koncept henter inspiration fra supermarkederne med mere plads til ferskvarerne, bedre overblik og en nedtoning af den kendte gule farve til fordel for en mere neutral grå

Fotos: John Ehbrecht Landedirektør Brian Seemann i den nye Netto

Gul har siden åbningen af den første butik i 1981 været discountkæden Nettos kendings-farve. I gadebilledet landet over er det nemt at få øje på de gule facader.

Fremtidens Netto-butikker vil også være let genkendelige på de gule facadeskilte, men inde i butikkerne vil den gule farve...

DEL
Forrige artikelFørerhund på sporet af nye markedsandele
Næste artikelStryhns løfter produktionen med millioninvestering
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.