Leverandører satser på online

Førende europæiske mærkevareproducenter sælger nu online direkte til forbrugerne.

Foto: Colourbox

De store mærkevareleverandører inden for dagligvarer vil ikke længere nøjes med at sælge gennem kæderne. De vil sælge mærkevarer online direkte til forbrugerne.

Mens dansk dagligvarehandel venter på leverandørernes nye udspil, netbutikken Shobr, investerer mærkevareproducenter overalt...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelMærkevaresalg uden filter
Næste artikelDagligvaresalget faldt igen i marts
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.