Stor opbakning til miljømærkede varer

Forslaget om at putte et klimamærke på fødevarer mødes med skepsis fra både dagligvarebranchen og flere interesseorganisationer. Arkivfoto: Henrik Denman

10 kæder bakker op om kampagne for miljømærkede varer.

En ny kampagne for miljømærkerne Svanemærket og EU-Blomsten får større opbakning fra detailkæderne end nogensinde før.

Kampagnen vil være synlig i ugerne 5 og 6 og er en opfølgningskampagne fra efteråret, da Miljømærkning...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelAlkoholkampagne for unge virker
Næste artikelMette Maix får toppost hos Berlingske
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.