Royal Unibrew 18.01.2018-24.01.2018

Dansk Supermarked og fødevareklyngen Danish Food Cluster inviterer nu 25 små producenter til markedspladsen "Bilka Innovation" i Dansk Supermarked.

Deltagelse i projektet er er ifølge Danish Food Cluster gratis, og det er en unik mulighed for små fødevareproducenter for at få det første håndtryk med indkøberne og derefter mulighed for at komme på hylderne i Bilka, Føtex og Netto.

- For mange fødevarefolk er adgangen til retail og indkøberne en stor begrænsning i deres udvikling. Derfor samarbejder vi med Dansk Supermarked om at skabe en lettere vej og gør at producenter bliver klogere på alt fra emballage design, pris, logistik og forbrugernes smag, siger direktør i Danish Food Cluster, Lone Ryg Olsen.

Resten af artiklen
er kun for vores abonnenter.

Bliv abonnent

DEL
Forrige artikelTrepartsaftale kan afhjælpe flaskehalse
Næste artikelDetailhandlen udnytter Halloween
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.