160.000 vælger nu selv deres tilbudsaviser

Danskernes valg mellem ja eller nej til de omdiskuterede tilbudsaviser er blevet mere nuanceret.

Fra slutningen af april har den store reklamedistributør FK Distribution markedsført en tredje model, hvor de enkelte husstande frit kan vælge og vrage mellem kædernes tilbudsaviser.

Og det har...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNetto vender tilbage til Storbritannien
Næste artikelDagli’Brugsen i Birkerød røvet igen
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.