Nu er 1000 varer blevet billigere i Føtex

Føtex er halvvejs med de prisfald, der på lang sigt skal sikre, at kunderne bliver ved med at komme

Foto: Ulrik Samsøe Figen

Selv om Aarhus' nyeste Føtex Food er lille, er der plads til en stor og meget synlig "Føtæsk"-papfigur. Den skal sørge for, at kunderne ikke glemmer kædens store kampagne med prisfald for i alt en kvart mia. kr. på 2000 varer.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNye tal vender op og ned på væksten i dagligvarebranchen
Næste artikelPolitikere ser på lavere afgifter
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.